سوالات متداول

آیا میتونم بهتون اعتماد کنم؟

اینکه یک فروشگاه، اینترنتی است به معنی مشخص نبودن جا و مکان آن نیست، به خصوص در مورد فروشگاه های بزرگ، بلکه به معنی این است که در این فروشگاه ها، شما به جای مراجعه حضوری می توانید از طریق مراجعه به وب سایت و در تمام طول شبانه روز و هفت روز هفته، خرید خود را انجام دهید.

علاوه بر آن فروشگاه های اینترنتی برای کسب مجوز فعالیت نیازمند کسب تاییدیه از جمله از اماکن نیروی انتظامی هستند. مجوزهای مراجع ذیصلاح مانند مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت و پروانه کسب از اتحادیه، بدون مشخص بودن مکان فعالیت به هیچ کسب و کاری اعطا نمی گردد.

از طرف دیگر شما در مقایسه با فروشگاه های در سطح شهر، در فروشگاه بابادهقان طرف حساب با یک شرکت و برند ثبت شده می‌باشید که به مراتب پاسخگویی بیشتری دارد. 

در چه ساعاتی از شبانه روز می توانم سفارش خودم را ثبت کنم؟

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش توسط شما وجود دارد. کارشناسان بابادهقان در کوتاهترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش با شما تماس خواهند گرفت.

از وضعیت سفارشی که ثبت کردم چگونه می‌توانم مطلع شوم؟

بابادهقان با ارسال پیامک (اس ام اس) و ارسال ایمیل وضعیت سفارش شما را به اطلاعتان می‌رساند. در صورت لزوم هم می‌توانید از طریق تماس با واحد امور مشتریان بابادهقان اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید.

حداقل میزان سفارش در بابادهقان چقدر است؟

حداقل میزان سفارش بسته به دلخواه شما می‌باشد.

کالای مورد نظرم را در سایت پیدا نکردم می توانید راهنمایی‌ام کنید؟

نوار جستجو اولین راه برای پیدا کردن کالای مورد نظرتان است. با تایپ نام کالای مورد نظر در نوار جستجو می‌توانید آن را پیدا کنید. شیوه دیگر منوی اصلی سایت است. برای مثال عدس را در قسمت حبوبات و سویا می‌توانید ببینید.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارشات خود را اینترنتی ثبت کنند. اما در موارد خاص افراد می توانند تلفنی تماس گرفته و همکاران ما برای ایشان سفارش را در سیستم ثبت نمایند.

مبلغ فاکتور سفارش خود را چگونه پرداخت کنم؟

پرداخت وجه سفارش در بابادهقان از طریق درگاه پرداخت اینترنتی بانک‌ها امکان‌پذیر است.

آیا قیمتهای سایت به روز است؟

بله، ما همواره تمام سعی خود را انجام می دهیم تا وضعیت قیمت و موجودی سایت به روز باشد. با این حال مشتریان جهت آگاهی از آخرین قیمت و موجودی تنها لازم است ثبت سفارش نمایند.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه امکان خرید حضوری تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.

شرایط استرداد کالا

باتوجه به این‌که کالاهای عرضه شده در بابادهقان شامل مواد ‌غذایی و کالاهای فاسد‌شدنی می‌باشد، امکان مرجوع نمودن کالاها به‌جز در مواردی که در ذیل شرح داده می‌شود، وجود ندارد.

در صورت انصراف کاربر از خرید، باید هر چه سریع‌‏تر و پیش از ارسال کالا انصراف خود را به واحد خدمات مشتریان بابادهقان اطلاع دهد. در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد.

لطفاً قبل از هر اقدامی، موارد را به کارشناسان واحد امور مشتریان بابادهقان اطلاع دهید.

از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش بابادهقان جدا خودداری نمایید.